štvrtok 6. februára 2014

New favourites [food]

Zopár potravín, ktoré som si v poslednej dobe obľúbila.


1. špaldovo-ovsené sušienky
Náhodne som na ne natrafila v DM a som naozaj rada, že som si ich kúpila. Sú sýte a veľmi chutné.



2. Mozartove toliare
Oneskorený darček k meninám. Mozartove gule som popravde nemala veľmi v obľube, lebo boli tvrdé, guľaté a príliš marcipánové, ale túto formu som si veľmi obľúbila. Jedinou nevýhodou je, že sú dosť kalorické.


3. Vegetariánska boloňská omáčka
Znova produkt z DM. Mala som doma cestoviny a parmezán, ale nevedela som čo k nim. Keď som zazrela túto omáčku hneď som vedela, že ju musím skúsiť. Za chvíľku je ohriata a chutí ako keby bola čerstvo uvarená. Je v nej ozajstný paradajkový pretlak a tak nechutí ako tie vodnaté kečupy čo si zväčša kupujem, keď nemám čo k cestovinám. Vrele odporúčam. 

 
  4. Sójový puding
Vyzerá síce kadejako a aj cena by mohla byť lepšia, ale inak je super. Okrem toho, že dobre chutí, je bez mlieka a vydrží v chladničke aj viac ako tri mesiace.

3 komentáre:

  1. Tú boloňskú omáčku musím vyskúšať! Keď nabudúce pôjdem do DM určite sa tam poobzerám aj po potravinách, ani som nevedela, že niečo takéto ponúkajú :)

    Stray Alley

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sojový pudinky a tu boloňskou kupuju pravidelně. Na sušenky jsem si ještě netroufla, připadá mi, že jich je dost málo za tu cenu.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. na špagety si kupujem v hocijakom obchode fazule s chilli omačkou v konzerve a na panvici ich pripravim s osmaženou cibulkou, cesnakom, udenym osmaženym na sojovke tofu a olivami :) celkom rýchle a velmi chutné! celá rodina má rada moje omáčky :D

    OdpovedaťOdstrániť