pondelok 24. marca 2014

Palacinky s jahodami, Nutellou a Horalkami [recept]

S Katkou sme sa rozhodli upiecť palacinky. Po ceste ku nám sme sa zastavili v obchode a kúpili to čo bolo treba. Ja palacinky robím výlučne s lekvárom, ale Katka ma ukecala nech kúpime Nutellu a nakrájame na to Horalky. Rozhodla som sa dôverovať jej gustu a ešte som prikúpila aj jahody v náleve, ktoré boli dokonca v akcii.
Katka vybalila veci a ja som zatiaľ na Googli dala hľadať "recept palacinky". Spravili sme ich podľa prvého, ktorý nám to našlo (x). Popis receptu mal pravdu, palacinky sa netrhali a boli veľmi dobré.
Recept a postup v celom článku.

RECEPT
1/2 l mlieka
20 dkg hladkej múky
4 vajcia
1 vanilkový cukor
+zdalo sa nám to trocha riedke a tak sme ešte od oka prisypali trochu múky

NÁVOD
- zmiešať všetko dohromady
- rozmixovať
- na teflónovej panvici piecť bez oleja

PLNKA
- Nutella
- nadrobno nakrájané Horalky
- ovocie (buď zavárané, alebo čerstvé)




 

3 komentáre:

  1. Mmmm, they look delicious! :)
    Kisses, Klaudia. x

    http://klaudiakulakowska.blogspot.ie/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odpovede
    1. raz za čas si treba dopriať pooooriadnu dávku cukru :D ale samozrejme viac ako 4 sa nedajú zjesť :D

      Odstrániť