nedeľa 22. decembra 2013

Hamlet

"To be, or not to be"
 

4 komentáre:

  1. Jak jsem viděla ten titulek hned jsem jak smyslů zbavená jela dolů, v očekávání, že uvidím, že jsi byla tady u nás v Praze na Hamletovi. Pak mi došlo, jak jsem na tom s rozumem bídně. Každopádně, Hamlet. Moje první platonická, imaginární láska. Když jsem ho četla někdy ve 13 letech okamžitě jsem se s ním zžila a doufala, že jednou najdu někoho jako on. A teď 28. jsem byla ve Švandově divadle, kde byl poněkud kontroverzně pojatý, ale v podání polonahého a nazávěr v přítmém osvětlení a zády k divákům úplně nahého Patrika Děrgela jsem si ani nemohla přát více.
    Každopádně se vracím k tvým fotografiím a musím už opravdu poznamenat, že dobře fotíš. Projížděla jsem tu tvé fotky a vážně paráda. Máš focení jako koníčka nebo by jsi chtěla být i v budoucnu fotografka?
    .

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Och Hamlet :3 ... v škole sme mu venovali viac času ako ktorémukoľvek inému dielu, je to jednoznačne veľmi zaujímavé dielo, ale stále mám pocit, že som ho ešte dostatočne nepochopila (ak chápeš ako to myslím :D )
      a k môjmu foteniu... no za prvé veľmi pekne ďakujem za pochvalu a za druhé: rada by som sa foteniu do budúcna venovala, ale asi nie umeleckej fotografii, pretože je naozaj ťažké vyjadriť sa cez fotky a ešte ťažšie tým zaujať publikum a pre to by som sa radšej venovala práci v nejakom časopise :)

      Odstrániť