sobota 7. septembra 2013

DIY retiazka s príveskami

Potrebné komponenty:
1. retiazka
2. prívesky
3. spojovacie krúžky
4. ploché a poprípade gulaté kliešte
5. zapínanie
 
 
Postup:
Retiazku si nameriame na dĺžku, aká nám vyhovuje a odpojíme prebytočné krúžky (ja som ju už na začiatku mala nameranú na presnú dĺžku). Na konce pripevníme, pomocou spojovacích krúžkov,  zapínania.
Prívesky nadpojíme na retiazku nasledovným spôsobom:
1. chytíme si do kliešťov spojovací krúžok a potmocou druhých kliešťov, alebo prstami (ak je z mäkkší) ho otvoríme
2. navlčieme krúžok do dierky v prívesku
3. prevlečieme spojovací krúžok očkom retiazky a potomcou kliešťov ho zatvoríme
POZOR! vždy navliekajte prívesky len na tú istú polovicku očka v retiazke, aby vám išli všetky prívesky rovnakým smerom.
  1. pripevnený prívesok // 2. retiazka bez pripevneného zapínania // 3. otvorený spojovací krúžok
  
 4. prívesok // 5. retiazka s pripevneným zapínaním
 
6. prívesky // 7. spojovacie krúžky  
 POZOR!!!
 

VÝSLEDOK

3 komentáre:

  1. To je milé :) tiež by som si chcela niečo podobné vyrobiť. Nevedela by si mi poradiť prosím ťa, kde sa na to dajú kúpiť veci?
    Ďakujem :*
    http://janedemoon.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wow, veľmi pekný DIY postup. Mohla by si robiť viac DIY, ja by som ich určite čítala :)

    OdpovedaťOdstrániť