streda 6. apríla 2016

Esmeralda


Nedávno som bola na jednej akcii robiť deťom animátorku. Tento kostým bol pôvodne myslený na štýl Esmeraldy, ale keďže som blondína so svetlou pleťou, od Esmeraldy mám riadne ďaleko. Niektoré deti si mysleli, že som oblečená v slovenskom kroji. Priznávam, v tej voľnej blúzke som sa cítila trochu ako dedinské dievča, ktoré ide hrabať seno. Ale zároveň aj ako tanečnica na nejakej zábave.
Bolo super mať oblečené niečo iné ako bežné dni, dokonca by som si vedela predstaviť takýto outfit aj častejšie, bolo to veľmi pohodlné.
Červený rúž sa v poslednej dobe stal mojim verným priateľom. Rovnako ako aj natočené vlasy. Tieto dve veci som kedysi neobľubovala a teraz sa s nimi cítim výborne.

Napíšte mi do komentárov čo vám tento outfit najviac pripomína :) 



 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára