nedeľa 18. mája 2014

Small update

Selfie - dnešnou spoločnosťou prijateľná forma narcizmu. Pamätám si doby, keď som sa ako mladšia fotila zadnou kamerou telefónu a hanbila sa ukazovať nikomu tie fotky, veď som sa predsa odfotila sama! Časom mi to prišlo čoraz bežnejšie, normálnejšie. Potom prišli webcamery a samospúšte. A teraz? Celá naša generácia sa sama fotí s našpúlenými ústami. Včera sme boli s rodičmi na výlete a otec hneď ako sme prišli na miesto: musíme si dať selfie. Podľa mňa je dobré keď to človek berie s nadhľadom a vie si z toho urobiť srandu.
A teraz k tomu updatu. Neviem ako skoro sa mi podarí dať dohromady nejaký outfit post takže zatiaľ sem budem pridávať len fotky keď som bola niekde fotiť a nejaké takéto občasné posty.
Pár fotiek z webky, ktoré ostali zabudnité: čerstvo fialové vlasy, vymytá zelená, nové kaktusy a zvyšok z dneška keď ma pochytila kreatívna nálada a spravila som si venček.
 



 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára