sobota 14. decembra 2013

Tartan shirt & red lipstick

Vo štvrtok sme nemali v škole prúd a tak sme boli na "výstave" v Eurovei. Tá výstava bolo asi 10 obrazov a potom sme chodili po obchodoch. Keďže Eurovea je otvorená od desiatej tak sme sa aj stretávali o desiatej. Bežne vo štvrtky chodím do školy na 7:30 a tak ma veľmi potešilo, že nemusím vstávať skoro a ponáhľať sa do školy. Konečne som sa mohľa namalovať pri dennom svetle :D. A prvý raz od leta som si dala tmavší rúž, teda rúž celkovo, do školy sa v poslednej dobe nejak extra nemalujem. A na nejaké žehlenie vlasov som sa úplne vykašlala pretože keď výdem von, hneď mi navlhnú, zvlnia sa a sú rozfúkané.
A konečne som zohnala darčeky. Síce iba pre rodičov, ale aspon niečo :)
Ako ste na tom vy a nakupovanie darčekov?



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára