streda 11. decembra 2013

Food

V lete som si pravidelne fotila jedlo, ale nejak som sa nedostala k tomu ho dať na blog. Váčšina jedál sú vegánske jedlá (až na to posledné, to som fotila tanier rodičom, lebo sa mi to páčilo).


 
 
 

3 komentáre:

  1. Mám pro tebe jednu jedinou malilinkatou prosbu. Když někdo nááhodou pojedeš do Prahy dej mi okamžitě vědět. Zařídím ubytování, cokoli, ale uvaříš mi, Protože to jídlo (pokud to není na styl všech těch reklamních marketingovejch fotek, kdy burger od McD's vypadá tak obrovsky a šťavnatě a ve skutečnosti se jedná o scvrklou housku s nahňoucanym hnusem vevnitř) vypadá víc než fantasticky. Nejsem sice vegan a ke smůle zvířat (vím, že to nejspíš není něco o čem by se dalo vtipkovat) nejsem ani vegetarián, ale kdyby mi někdo naservíroval něco takového nejen že bych to snědla a věřím, že bych si i mlaskala, ale hlavně to vypadá tak dobře, že bych neměla mít ani výčitky z toho, že jsem se přejedla a teď budu muset zase makat na postavě o něco víc.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. waw vyzerá to mňamozne a o to viac, že je to vegan :) si veganka? ja som len vegetariánka, lebo milujem syry :( ale možno raz :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) a nie som vegánka, pri vegetarianstve som sa snažila jesť čo najviac vegánsky ako sa dalo... ale aj ja milujem syry :)

      Odstrániť